Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Wstęp :) i Plan


Witajcie :) !

Na tym blogu znajdziecie każdy (albo prawie każdy) dzień z mojego odchudzania, będzie to taka motywacja dla mnie a jeśli mi się uda to może komuś się przyda :)Poza tym będzie tu wszystko związane z urodą kobietami i pięknym wyglądem :)

Tak więc dziś ułożyłam sobie jadłospis :) i wbrew negatywnym opiniom zaczynam od diety Dukana :) ponieważ już kiedyś udało mi się na niej schudnąć. A jeśli robimy to z głową to nie ma  ryzyka .
Przede-wszystkim należy pamiętać o suplementach uzupełniających witaminy itd.
Można sobie zrobić badania krwi itp. aby mieć większą kontrolę nad stanem naszego organizmu przed w trakcie i po diecie :)

Oprócz diety
Herbatki :) odchudzające, zielone, itp.
Błonnik - u mnie w tabletkach
Ocet jabłkowy - jako dodatek i wspomagacz w nie za dużych ilościach
Tabletki, kisielki itp. z błonnikiem i chromem
kremy i zele i w moim przypadku jeszcze body wrapping

ćwiczenia: rolki, 6weidera, rower, hula-hop, skakanka i ogólnie dużo ruchu


Ważne aby przed dietą nastawić się psychicznie, pożegnać się na spokojnie z wszystkim co lubimy a czego nie będzie nam wolno ... aby nie robić sobie nagle bum bo za bardzo będzie nam się chciało i będzie nam tęskno do tego czego nie wolno...
I pamiętajmy, że dieta może być również smaczna .. więc wybierzmy najpierw jaką chcemy zastosować potem o niej poczytajmy i ułóżmy sobie jadłospis śniadanie, 2 śniadanie, obiad i kolacja :)
Ja ułożyłam sobie ścisły jadłospis na śniadanie i obiad/kolację dlaczego o/k bo na obiady chodzę do mojej mamy więc w zależności od tego co ona będzie robić będę jeść to co mi wolno a na kolację to co zaplanowałam a jeśli będzie robić coś czego kompletnie mi nie wolno to zamiast na kolację zrobie to co zaplanowałam na obiad a na kolację coś lekkiego np. serek homo/wiejski
a na 2 śniadanie też mniej więcej wiem co będę jeśc ale chcę tu mieć większą dowolność w zależności od tego na co będę miała ochote : serek/homo/wiejski, wędlina, jajka itd...

 robię zakupy szczegółowo na około 3 dni część rzeczy będzie na więcej a część będę dokupować na bieżąco .. ważne też aby nie kupować tego czego nie wolno nam jeść aby nas nie kusiło

A dziś moje psychiczne nastawienie do diety wygląda na razie tak : śniadanie : jajko sadzone pół miękko, 2 plasterki chudej wędliny , 1 plasterek żółtego sera , pieprz, sól ( oczywiście wszystko bez pieczywa)
kawałek karpatki, jedna delicja ( tak właśnie się kończy jak się ma zapasy w domu ;p ) ale już ich nie mam

na obiad zjem tylko tyle co będzie mi wolno a na kolację danio.


powiem Wam jeszcze taką ciekawostkę co już całkiem zmobilizowało mnie do diety :)
Mówię mojemu M. abyśmy razem przeszli na dietę a on do mnie :" Mi jest dobrze z moją MASĄ "
tak powiedział MASĄ ... no dobił mnie tym słowem kompletnie hehe tym bardziej że ja chyba jestem od niego "większa" ... masakra hehe

Samozaparcia i chęci mam masę ... trzymajcie więc kciuki abym nie poległa :) z pewnością zdarzą mi się słabości ale  obiecuję, że do każdej się przyznam i będę je eliminować :)

Poza odchudzaniem zajmę się również dbaniem o wszystkie pozostałe sfery kobiecości :)  spodziewajcie się więc wybielania zębów ( w czym mam już spore doświadczenie ) dbania o włosy, paznokcie itd....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)