Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

DZIEŃ 2

Na śniadanie zjadłam
przekąskę śniadaniową :

dla mnie naprawdę rewelacja :) uwielbiam takie pasty :) a ta jest tak smaczna, że mogła bym ją jeść samą - łyżką :)



Przekąska śniadaniowa

Składniki:
-2 jajka ugotowane na twardo
- dwa ogórki konserwowe
- kilka plasterków chudej wędliny drobiowej
- 100 gram serka wiejskiego ze szczypiorkiem
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- sól i pieprz
Sposób przygotowania:
Ogórki pokroić w drobną kostkę,  Jajko, serek oraz jogurt zmiksować. Do masy dodać ogórka, całość doprawić. ułożyć wędlinę, a na jej środek nałożyć masę serowo – jajeczną. Zawinąć wędlinę w roladę.

na drugie śniadanie zjadłam resztę jogurtu ze śniadania z otrębami :)

OBIAD:

na obiad zrobiłam sobie rybę - mintaja dokładniej ( bo taką udało mi się kupić ) :

MINTAJ W SOSIE JOGURTOWO CZOSNKOWYM :

filet z mintaja
jogurt naturany 
ząbek czosnku
zioła prowansalskie
pieprz , odrobina soli

siekamy ząbek czosnku, mieszamy go z jogurtem i przyprawami, zalewamy nasz filet tak aby cały był pokryty i wstawiamy do nagrzanego piekarnika na 200 stopni i na ok 40 minut

do tego dziś wzięłam błonnik i błonni slim do ssania i wypiłam herbatkę slim

byłam dziś również u lekarza - w poniedziałek pójdę zrobić wyniki badań ( bo ostatnio - jeszcze przed dietą słabo się czułam i miałam silne migreny) byłam również na spacerze dość długim, masowałam się również  na maszynie i wybielam zęby :) będę robić to codziennie ale o tym osobny post

dziś mój nastrój troszkę spadł ale jest okej:) waga pokazuje dziś 1 kg mniej (ważyłam sie w dzień)

i muszę się przyznać że skusiłam się dziś na bezy ... :/ tak jest mi wstyd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)