Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Dzień 8 i 9

:) witajcie :)

ja nadal chora chociaż już trochę lepiej, dziś idę po odbiór wyników więc zobaczymy jak tam z moim organizmem ... bo czuję się strasznie słabo ale to jeszcze zaczęło się zanim zaczęłam dietę

przez ostatnie dwa dni diety sporo chodziłam , a co jadłam , nic specjalnego ... głównie serek wiejski i homogenizowany, a poza tym jajecznicę z łososiem

JAJECZNICA Z ŁOSOSIEM

jajko
łosoś wędzony
pieprz sól
mleko

na patelni rozgrzewamy mleko i wlewamy roztrzepane jajko jak już się zrobi jajecznica dodajemy łososia i mieszamy oraz przyprawiamy :) szybko i smacznie :)

a poza tym na kolację np, piersi z kurczaka pieczone w woreczku z ulubionymi przyprawami :
papryka, słodka i ostra, chilli, pieprz sól , przyprawa do kurczaka :)

mniam :)
 żadnego tłuszczu :) woda i przyprawy a jaki pyszny smak :) uwielbiam piec kurczaka w woreczkach( rękawach)

poza chorowaniem moje samopoczucie super :)

już nie mogę się doczekać poniedziałkowych ćwiczeń

a waga zjechała przez 8 i 9 dzień łącznie równo 1 kg

łącznie zrzuciłam już 4,700 kg :)

od 10 dnia zaczynam wprowadzać naprzemiennie trochę warzyw, nie chcę też za szybko zjechać bo boję się o stan mojej skóry ... nie chcę aby zrobiła się obwisła :)
więc będę się cieszyc jak codziennie będzie mi coś spadać ale nie koniecznie bardzo szybko :)

co do spraw toaletowych to 9 dnia był mały kryzys ale nie piłam regularnie herbatek ... a dziś już jest okej

przygotowuje dla was kilka testów kosmetyków a już niebawem zupełna perełeczka :) pozdrawiam odchudzających się i tych tylko "podglądających" :)

2 komentarze:

  1. Piekne te twoje piersi, takiego fajnego kolorku nabrały

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne wyniki! Powodzenia w dalszym odchudzaniu :)

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)