Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

DZIEŃ 1

Na śniadanie dziś zjadłam placki :


PLACKI:
- 1 łyżka stołowa otrąb pszennych,
- 2 łyżki otrąb owsianych
- jedno jajko 

 - 1 łyżka chudego serka homogenizowanego.
Smażyć na patelni teflonowej (wcześniej rozprowadzić ręcznikiem papierowym trochę oleju).
Nie jeść więcej niż 1 raz dziennie.


moja opinia :) nie są złe ale również musiałam się przez pierwszą chwilę przyzwyczaić do ich smaku - myślę, że podane z serkiem homogenizowanym świeżym jeszcze były by jeszcze lepsze

na 2 śniadanie : zjadłam resztę serka homogenizowanego który mi został z placków

na obiad:  muffinki mięsne z jajkiem - ja nie robiłam mufinków tylko w jednej "brytfance" wrzuciłam wszystko razem , niestety nie udało mi się kupić porządnego mięsa mielonego tylko garmażeryjne .. przez co cała potrawa strasznie straciła 


Muffinki mięsne z jajkiem

- 7 jajek
- 250 g mięsa mielonego z indyka lub wołowiny
- ząbek czosnku
- mała cebulka
- 1 płaska łyżeczka musztardy
- sól, świeżo mielony pieprz
- ulubione przyprawy
Sposób przygotowania:
W miseczce dokładnie mieszamy mięso z jednym jajkiem, musztardą, posiekaną drobno cebulą, sprasowanym ząbkiem czosnku, solą, pieprzem i przyprawami. Powinna powstać masa jak na kotlety mielone. wykładamy naszą formę mięskiem, robimy małe wklęśnięcia tak aby powstały gniazdka, w których będą zapiekane jajka.  Na każde gniazdko wbić po jednym jajku (tak jak jajka sadzone), posolić i doprawić świeżo zmielonym pieprzem. Całą foremkę przykryć od góry folią aluminiową. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i zapiekać około 20 minut. Później wyłączyć piekarnik i zostawić  w piekarniku na około 4-5 minut. Można je podawać na ciepło albo a zimno z dressingiem jogurtowym

poza tym wzięłam błonnik i byłam na spacerze

Mam dużo energii i samozaparcia:) no i optymizmu :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)