Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Kolejne dni

dziś 23 dzień :)

Zacznę może od tego, że mój tryb całkowicie się przez te dni przestawił, mogę zjęsć duużo duużo mniej żeby być najedzoną ... z czego bardzo się cieszę , nie ciągnie mnie tak do fast foodów ani słodyczy. Co jeszcze ważne bo tego się bardzo bałam - od początku diety odstawiłam Colę , Pepsi i temu podobne ... a dlaczego się tego bałam ... bo byłam nieźle uzależniona ... piłam ją non stop, nie pijam kawy ale zamiast tego na zmęczenie piłam Colę. I codziennie piłam Colę a teraz przyznaje się bez bicia że w trakcie diety wypiłam jakieś hm... 3 szklanki .. przez cały okres :) i to jak byłam np. u rodziców albo  u teściowej bo tak to nie kupujemy do domu , jedyne co piłam czego nie wolno to słodzone napoje nie gazowane ale to nie wiele tylko dla urozmaicenia bo piję naprawdę duuużo wody lekko gazowanej ale czasem mam jej dość i chce mi się pić czegoś innego i dzięki temu że napiję się malutko czegoś innego to wytrzymuje więcej na piciu wody :)

Kolejna rzecz to naprawdę moja cera i skóra sie bardzo ale to bardzo poprawiła , na twarzy mam dużo mniej wyprysków, wągrów i zaskórników, poza dietą stosuję raz na jakiś czas olejek rycynowy , krem od dermatologa taki tłusty na suchą skórę na dzień jak jestem w domu i na noc , i przemiennie na noc krem nawilżający , na dzień krem nawilżający jak wychodzę i do tego raz na jakiś czas piling i  maseczka, i mycie twarzy żelem antybakteryjnym ze szczoteczką :) jest wielka zmiana :)testowałam też maślankę na twarz i chcę zrobić parówki z rumiankiem , ale o tym innym razem

co do tego co jem ... to głównie jajka :) rano mniam jajecznica w różnych postaciach , do tego kurczak i serki , i ryby ,

Byłam też na zumbie w poniedziałek a we wtorek poszłam na step dla zaawansowanych ... strasznie się bałam bo wszyscy mnie straszyli że jest strasznie ciężko i powiem Wam że jak na moją słabą kondycję to nie było źle :) wymęczyłam się tak że szok ale o to chyba chodzi w porządnych ćwiczeniach :D:) fakt że pod koniec już nie dawałam rady ale było okej. a po stepie zostałam jeszcze na godzinę na stretchingu :)

czuję się naprawde dużo lepiej :)
do tego już niebawem jedna z recenzji kosmetyków z naturica.pl  drugi kosmetyk cały czas testuje :) jestem nim zachwycona :) ale czekam na większe efekty no ale do tego trzeba go po stosować troszkę dłużej :)
codziennie chociaż raz się nim smaruje do tego dwa razy w tygodniu body wrapping :) no i staram się jak najczęściej stawać na masażerze :)

nawet mnie wzięło i ostatnio zainwestowałam trochę w siebie :) i zaszalałam na zakupach :D:) teraz bedę nie tylko lepiej wyglądać ale i modnie :D haha :)

chociaż jeszcze trochę rzeczy mam na swojej liście w tym karnet na solarium a wszystkiego mi się na raz nie uda przeskoczyć :)
I moja propozycja pysznego śniadanka jajecznica z mlekiem i papryką :) mniaaam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)