Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Kolejne dni :) - 19 dzień - dietetyczne gofry i jajecznica z kurkami

dziś 19 dzień waga stoi w miejscu albo spada bardzo pomału ale to dlatego że nie dostarczam już tak wiele białka a jem po prostu często mniej i nie jem albo  bardzo ograniczam to czego mi nie wolno :)
ważne że obwód spada i waga też :) a wolę jednak pomału aby mi skóra nie została :)

mam kilka przepisów na to co ostatnio jadłam :)

dzis również 2 raz robiłam sobie body wrapping :) BingoSpa  od firmy naturica.pl o którym pisałam wcześniej i poza tym codziennie minimum raz staram się nim smarować rozstępy, jak na razie po kilku dniach stosowania jestem zachwycona skóra robi się bardzo gładka - mimo pierwszego uczucia że krem się będzie kleić bo po pierwszej chwili posmarowania tak jest już po kilku sekundach skóra się nie klei i jest bardzo gładka, co do widoczności rozstępów to oczywiście poczekamy jeszcze trochę bo kilka tygodni trzeba się smarować / wykonywać body wrapping, do tego staje również na maszynie masującej jak tylko mam chwilę :)



Gofry Dukana


Składniki
- 4 jajka
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 8 łyżek otrąb
- słodzik 4 tabletki
- aromat – ulubiony smak
- 150 gram chudego jogurtu naturalnego lub serka hormonizowanego
Sposób przygotowania:
Ubić piankę z białek, zmiksować  pozostałe składniki i na delikatnie połączyć masę z ubitą pianą. Gofry piec w gofrownicy delikatnie przesmarowanej olejem.


Jajecznica z kurkami 

podduszamy i podsmażamy kurki na małej ilości oleju dodajemy roztrzepane i przyprawione jajka z mlekiem i podsmażamy na jajecznicę :)
poza takim pomysłem przygotowywałam również roladki z piersi z kurczaka z kurkami i kawałeczkiem serka - ale nie mam zdjęcia

często ostatnio robię również jedzenie z parowaru :) jest to szybkie zdrowe i dietetyczne :)- polecam



4 komentarze:

  1. Cześć. Niedawno odwiedziłaś mój blog, dziękuję za skomentowanie jednego z moich wpisów. Miło jest widzieć, że to co piszemy na naszych blogach komuś się podoba i, że ktoś to wgl czyta.
    Masz fajnego bloga :)

    Mam takie pytanie, oczywiście nie musisz odpisywać w komentarzach. Możesz napisac na mój E-mal. Renika04@gamil.com
    Od kiedy chodzisz na zumbe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że odpowiem :) na zumbie byłam dopiero 2 razy :) u nas nazywa się to mumba bo do zumby trzeba mieć odpowiednie uprawnienia a niestety u nas małe miasto i nikt ich nie posiada ale dziewczyna która to prowadzi świetnie wie co robi :) i niczym nie odbiegają te zajęcia od zumby, można też ćwiczyć np. z youtube ale jednak ja wolę na zajęciach grupowych :) w poniedziałek idę 3 raz :) od razu kupiłam karnet aby nie opuszczać zajęc z lenistwa ale nie opuszczałabym bo są świetne zwłaszcza jak ktoś lubi taniec :)

      Usuń
  2. JA się wciąż nie potrafię wziąć za dietę ;P

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)