Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Wrastające włoski??...Sucha skóra??...Rogowacenie??... STOP!!

Jak wiecie od  jakiegoś czasu używam depilatora elektrycznego, teraz po dłuższym używaniu mam niestety problem z wrastającymi włoskami chociaż przy goleniu golarką też były ... ale trochę mniej

szukałam różnych kosmetyków po forach i stronach znalazłam dużo pozytywnych opinii na temat pilarix-u
ma bardzo fajny skład więc pomyślałam, ze nie możliwe żeby nie działał ..
udałam się do apteki i ponieważ i tak  nie było żadnych kremów na wrastające włoski postanowiłam spróbować ...

od producenta:
Krem Pilarix znajduje zastosowanie w sytuacjach tj.: rogowacenie okołomieszkowe, wyprysk w fazie nadmiernego łuszczenia,  przewlekła suchość skóry, jako środek przyspieszający regenerację skóry.

Skład:
Kwas salicylowy, alantoina, mocznik, pantenol.
Działanie:
Pilarix krem to nowoczesny preparat skutecznie zapobiegający nadmiernemu rogowaceniu skóry. Poprzez zwiększenie nawilżenia warstwy rogowej naskórka przyspiesza procesy regeneracji skóry
w przebiegu wielu dermatoz, działa przeciwzapalnie.
Kwas salicylowy 2 % - ułatwia oddzielanie się nawarstwionych rogowaceń naskórka.
Mocznik 20% - silnie nawilża, zwiększa elastyczność warstwy rogowej naskórka.
Panthenol - działa kojąco, przeciwzapalnie w przypadkach podrażnień, niezależnie od przyczyny.
Alantoinę - przyspiesza regenerację skóry chorobowo zmienionej, podrażnionej, biologicznie uszkodzonej
Wskazania:
Krem Pilarix znajduje zastosowanie w sytuacjach tj.:
- rogowacenie okołomieszkowe
- wyprysk w fazie nadmiernego łuszczenia
- przewlekła suchość skóry
- jako środek przyspieszający regenerację skóry
  między okresami sterydoterapii zewnętrznej 

więcej można przeczytać np tu : 


ja stosuje go głownie na nogi, i wydepilowane miejsca :) ale również na łokcie kolana i jak mi coś wyskoczy :)

Jak na razie jestem nim zachwycona :) świetnie łagodzi podrażnienia po depilacji i super nawilża ... mimo, ze jest bardzo gęsty to dość szybko się wchłania, kupowałam w aptece stacjonarnej zapłaciłam ok 18 zł za 100 ml więc moim zdaniem ani dużo ani mało więc ceny nie wpiszę ani w minusy ani w plusy

plusy :
-szybko się wchłania
-wygładza skórę
-nawilża
-zmiękcza
-delikatny zapach
-złuszcza i przyśpiesza gojenie
-łagodzi podrażnienia

minusy:
-dość ciężko się rozsmarowuje ( osobiście nie jest to dla mnie dużym problemem bo lubię dłużej masować skórę, ale jeśli chcielibyśmy zrobic to szybko to mogłoby być cieżko)
-opakowanie ( jestem w połowie kremu ale przez to że opakowanie jest dość grube i sztywne ( mimo że poręczne) to będzie ciężko wycisnąć go do końca


Uważam, że jak ktoś ma jakiekolwiek problemy związane z suchością, rogowaceniem, podrażnieniami po depilacji czy wrastaniem włosków( zmiękcza on naskórek więc włoskom łatwiej się przebić )
to naprawdę warto spróbować:) można go kupić też w mniejszych opakowaniach ale lepiej opłaca się większe :)

Czyraki -
jak mogliście się już kiedyś doczytać mam problemy z czyrakami, dokładniej o tym może innym razem , ale ostatnio zrobił  mi się największy jaki miałam do tej pory i strasznie mnie bolał, maść od lekarza starczyła na dwa razy ( bo miałam końcówkę już) przyszedł weekend a nic nie przechodziło, postanowiłam zaryzykować i posmarować go Pilarixem ... i o dziwo juz na drugi dzień obrzęk troszeczkę zszedł i przestało trochę boleć , teraz juz po kilku dniach , nie pękł mi na całe szczęście a goi się i łuszczy to co powinno :) i schodzi no i nie boli :) jestem mega zaskoczona i zadowolona, że postanowiłam zaryzykować 

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować, ostatnio moje nogi wołają o pomstę do nieba tak swędzą ;/ A co do wrastających włosków ostatnio czytałam, że pozytywnie wpływa masaż rękawicą lub szczotką do peelingu, zapewnia lepsze krążenie i włoski tak nie wrastają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz go widzę ale napewno zapamiętam sobie na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Definitelу consider that which you stated. Your fаvoгite rеason seemeԁ to be on
    the web the eаsiest fаctor to taκe note of.
    I say to you, I ԁefinitely get аnnoyed while
    folks consіder cοncernѕ
    that they just dо not realіze аbout. You mаnageԁ to hit the nail upοn the hіghеst as neatly as defined out the whole thing ωіthout having
    sіde еffеct , othеr fοlks can take a signal.
    Wіll ρrobably be again to get more. Thanks

    Feel fгee to suгf to my wеbpаge - xanga.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ι reallу like loоking thгοugh a poѕt that can mаke people think.
    Alsο, thanks foг alloωing foг me to comment!


    my web sitе http://bluehosthosting.net

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)