Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2013

Peeling kosmetyczny i naturalny KAWOWY

Dziś napiszę o peelingach bo uważam, że są one jednymi z ważniejszych zabiegów kosmetycznych jakie powinniśmy wykonywać regularnie minimum dwa razy w tygodniu.

co to jest peeling?

Złuszczanie naskórka, inaczej peeling, eksfoliacja - zabieg stosowany w kosmetyce i dermatologii, polegający na usunięciu martwych komórek naskórka. Zabieg ma najczęściej na celu poprawienie wyglądu i stanu skóry, zapobieganie trądzikowi lub wrastaniu włosów w skórę po depilacji.
W zależności od metody złuszczania, peeling dzieli się na mechaniczny lub chemiczny. Ze względu na głębokość usuwanych warstw naskórka wyróżnia się także peeling powierzchniowy, średniogłęboki i głęboki.
Słowem peeling określa się także ogólnodostępne środki kosmetyczne służące do złuszczania naskórka.
 (zródło wikipedia)

o peelingach możecie przeczytać np. tu :
 http://www.peeling.pl/ 


Ja osobiście uwielbiam wszelkie kosmetyki Eveline i kupuje je od kiedy urodziłam Kubę bo one jako jedyne z dostępnych w drogeriach i w nie dużych pieniądzach na mnie działają :)
Jakiś czas temu kupiłam ten peeling i chce mi się płakać że już mi się kończy
najbardziej lubię peelingi ziarniste takie które czuć że ścierają a ziarenka nie rozpuszczają się albo wcale albo zbyt szybko, i taki właśnie jest ten peeling
Nie jest to typowy peeling bo jest to nawilżający Scrub jednak ma on spore drobinki dobrze ścierające więc postanowiłam go dodać właśnie w tym poście
dzięki temu ze jest to nawilżający scrub od razu możemy poczuć efekt nawilżenia i napięcia skóry a po regularnym stosowaniu juz nawet po miesiącu widocznie zobaczymy ujędrnienie i poprawę naszej skóry :)
to zdecydowanie kosmetyk który jak mi się skończy pobiegnę kupić kolejny taki
nie pamiętam ile za niego dałam ale nie więcej niż 20 zł a kupiłam go w biedronce :D

na opakowaniu jest napisane że zwiększa skuteczność kuracji wyszczuplającej więc mam nadzieję, że pomaga moim kremom wyszczuplającym :)

Od producenta : 



Ekspresowa kuracja wygładzająca pod prysznic. Wygładza i oczyszcza. Zwiększa skuteczność kuracji wyszczuplającej. Ujędrnia i nadaje skórze elastyczność.
Innowacyjny, wygładzająco-nawilżający scrub opracowany w laboratorium Eveline Cosmetics intensywnie wspomaga redukcję cellulitu oraz rozstępów. Zawiera złuszczająco-nawilżający Cello-Peel Complex, który aktywnie usuwa zrogowaciały naskórek, oczyszcza pory i zmiękcza skórę.
Scrub pobudza ukrwienie, przez co przyspiesza redukcję cellulitu i niweluje widoczność rozstępów. Podczas masażu skóry cenne składniki wnikają głęboko działając rewitalizująco oraz stymulują odnowę komórkową.
Scrub wzmacnia działanie produktów antycellulitowych, doskonale przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych zawartych w preparatach Slim Extreme 3D.
Wyselekcjonowane składniki:
- Guarana wspomaga aktywne spalanie tłuszczu, działa ujędrniająco i wygładzająco.
- Kofeina intensywnie stymuluje proces spalania kwasów tłuszczowych oraz przyspiesza odpływ limfy z tkanki tłuszczowej, przyczyniając się do redukcji objawów "skórki pomarańczowej".
- Duo Aktive Moist długotrwale nawilża i zabezpiecza przed utratą wody, poprawia elastyczność i sprężystość skóry.
- Wyciąg z jedwabiu dzięki wysokiej zawartości aminokwasów nadaje skórze uczucie gładkości i doskonałego nawilżenia.

Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caffeine, Glycerin/Butylene Glycol/Aqua/Paullinia Cupana, Propylene Glycol/Water/Hydrolyzed Silk, Cocamide DEA, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Poliquaternium-7, Glucose, Urea, Methylchloroisothiasolinone / Methylisothiasolinon, Fragrance, Limonene, Linalol 


plusy:
- wygodne opakowanie, i przeźroczyste momentami więc widzimy ile nam zostało
- ładny zapach

- nawilża
- ujędrnia
- wygładza
- ma dość duże i dużo drobinek peelingujących
- działa antycellulitowo ( na ile ciężko mi ocenić mój cellilit się zmniejsza ale stosuję również body wrapping i inne kosmetyki ale jestem przekonana że jego działanie nie jest obojętne i z pewnością wspomaga inne kosmetyki
- cena
- dostępność

minusy:
brak - no chyba żeby już się czepiać to spłukiwanie bo przez jego gęstość trzeba go trochę dłużej spłukiwać 



 PEELING NATURALNY KAWOWY

poza takim peelingiem od jakiegoś czasu stosuję też peeling naturalny dokładniej kawowy
jestem nim zachwycona i nie wiem dlaczego wcześniej go nie stosowałam

kawy nie piję :D to chociaż ja wykorzystam
a jak wiadomo kofeina to jeden z głównych składników wielu kosmetyków ujędrnaijacych , zwalczających cellulit czy wyszczuplających ...

zaparzam w miseczce trochę kawy do tego dodaję trochę oliwy z oliwek ( lub oliwę prosto do wody w wannie :) - różnie )

nabieram :fusy i robię nimi peeling całego ciała

plusy:
- świetnie ściera 
- ujędrnia
- ładnie pachnie
- jest naturalny
- eliminuje cellulit

jeśli ktoś z Was nie próbował polecam :) ja się uzależniłam od kawy w formie peelingów

to co mi zostaje w miseczce wlewam do kąpieli i w tym kąpie się/moczę jakiś czas :)

więcej o peelingu kawowym http://wizaz.pl/Pielegnacja/Trendy-w-pielegnacji/Peeling-kawowy

1 komentarz:

  1. Peeling kawowy jest świetny!! :D używałam go nie raz, pięknie odmładza i nawilża skórę, normalnie jak pupcia niemowlaka! Ja na cellulit stosowałam jeszcze ogólną zmianę diety, ćwiczenia (bieganie i rowerek treningowy), brałam Detocell Slim i w ciągu 3 miesięcy problem się rozwiązał :)

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)