Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Kolejne dni :) i Nowy wygląd


Nowy wygląd bloga przede-wszystkim :) w tle zdjęcie (mojego autorstwa) jest teraz to tak bardziej swojsko :) blog stał się taki bardziej mój :)

A czy mój wygląd się zmienił ... pocięłam troszkę włosy ale nie znacznie i mam bardziej wyrównane :)

Co do farbowania ostatnio pisałam o tym post to nie wiem czy to przez kolor czy przez zabiegi olejkiem ale przy każdym płukaniu woda jest brudna od farby - czerwona ... poprzednie kolory a farbuje czesto tymi piankami nie zmywały się przy kolejnych myciach albo nie było to aż tak widoczne może przez pigment .. sama nie wiem ... mi to ogólnie nie przeszkadza bo kolor na włosach wygląda bardzo dobrze i ma fajne naturalne refleksy :)

Co do depilacji - to proponuje co kilka dni przejechać nogi depilatorem ... włoski odrastają w różnym tempie a zdecydowanie mniej boli po kilka włosków krótkich niż potem wszystkie na raz długie :)

Co do diety :) weekend był najcięższy ... kobiece dni od piątku i wielkie zachcianki ... to na słodkie to na słone ... masakra ... i popłynęłam ... skusiłam się na słodkie i czipsy ... ale na szczęście po weekendzie waga zjechała jeszcze o kilka setnych kilkograma jakieś 0,300 - 0,400 g :) tak więc jest okej 

Zmienił się rozkład zajęć w poniedziałki będzie Step i Stretching a we wtorki zumba tym razem był w poniedziałek stretching i zumba ... we wtorek miałam wielkie zakwasy w górnych partiach mięśni ... na stretchingu kładliśmy na nie nacisk i chyba pilnie pracowałam bo się nie mogłam we wtorek ruszać ;p ale już jest okej

Do tego chyba miałam problem z hemoroidami na początku tygodnia - ale też już jest wszystko( mam nadzieję) okej

A dziś płatki rano i banan :) jestem wręcz obżarta ... pobrałam sobie z internetu kilka świetnych zajęć z zumby i mam zamiar po ćwiczyć trochę w domu :) a jak będzie tak ciepło jak wczoraj to koniecznie muszę wybrać się na rower :) a jak już będzie sucho to na rolki :) - muszę koniecznie kupić sobie nowe większe bo w tych już cisną mnie nogi ... a uwielbiam rolki :)

kiedy zbliżało  sie 30 dni na fb wstawiłam podsumowanie :)
wstawię je więc i tutaj :
 Podsumowanie 1 miesiąca ( dokładnie 29 dni )
waga : - 7 kg
brzuch:- 10 cm
talia: - 11 cm
biodra: - 3 cm
udo: - 3 cm
biust: - 5 cm
ręka (biceps): - 1 cm
łydka: - 1 cm
ogólna poprawa skóry ciała i twarzy, lepsze samopoczucie ( pomijając chorowanie)


Moja cera i skóra znacznie się poprawiły ... niestety kiedy przychodzą kobiece dni nagle mam wysyp niedoskonałości ... ale pod koniec tygodnia wybieram się po karnet na solarium a to zawsze pomaga mi w walce z niedoskonałościami :) już nie mogę się  doczekać bo jestem blada jak ściana a jakoś anemia nie pomaga mi utrzymać ciemnej karnacji ;p  ale o solarium i opalaniu to innym razem :) ( wszystko jest dla ludzi ale róbmy to z głową ... )



4 komentarze:

  1. tez kiedys chodziłam na karate;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. W 29 dni minus 10 cm w pasie i minus 11 cm w talii?:-0 wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za wizytę na moim blogu :) co do zjechania tylu cm i wagi to najwięcej zjechałam w ciągu nawet nie 30 dni ale w ciągu pierwszego tygodnia dwóch , kiedy byłam na dukanie na pierwszej fazie. byłam dokładnie 10 dni i to wtedy najwięcej mi zjechało , teraz jestem na zwykłej diecie z ćwiczeniami i niestety wszystko spada bardzo pomału, ale mieszam dietę zwykłą z dukana bo nie chcę aby została mi skóra czy coś jak za szybko zjadę za dużo :) za kilka dni znów zrobię 1 fazę dukana i mam nadzieję że znów zjadę kilka kilogramów i centymetrów :) a potem znów zwykła dieta i ćwiczenia aby to utrzymać :) pozdrawiam ( za jakiś czas zrobię post ze zdjęciami dla porównania jak teraz wyglądam :) w poprzednich można znaleźć jak wyglądałam z maksymalną wagą itd. :) więc zapraszam do śledzenia

      Usuń
  3. super efekty:) gratulacje! życzę wytrwałości:)!!!

    OdpowiedzUsuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)