Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Blog przeniesiony .... :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witajcie, tak jak wymyśliłam, tak zrobiłam, jeszcze przede mną dużo pracy, jeszcze nie wszystko na docelowej stronie zmienione, ale przeniosłam i posegregowałam już wszystkie posty z tego bloga. Minus jest taki, że nie mogłam przenieść Waszych wyświetleń i komentarzy i, że nie mogę automatycznie przenieść obserwatorów. Więc wszystkich zapraszam teraz do obserwowania tej strony :
 http://www.paauliska-mylittleworld.pl/

Przeniosłam tam wszystkie posty jakie tu napisałam, są dodane takimi datami, jakimi dodawałam je tu. Na razie nie zamykam ani nie kasuję tego bloga, za jakiś czas postaram się, żeby po kliknięciu w linki związane z tym blogiem, było automatyczne przekierowanie na nową stronę :) 

A teraz o samej stronie, cobyście się nie pogubili. 

Postanowiłam wszystkie trzy blogi, połączyć w jeden, żeby nie było chaosu jaki się ostatnio zrobił, żeby wszystko było w jednym miejscu a Ci którzy śledzili wszystkie moje poczynania, mieli wszystko w jednym miejscu. Ale dobra wiadomość dla tych których interesują konkretne rzeczy, czyli jak poruszać się po kategoriach.

Na stronie, u góry pod nagłówkiem, są zakładki, po najechaniu na niektóre zakładki, dodatkowo się rozwijają, po kliknięciu na każdą zakładkę, przenosicie się do interesującej Was kategorii,
 i tak:
 jeśli jesteście zainteresowani moimi postępami w odchudzaniu, chcecie się przyłączyć lub poczytać jak mi szło i idzie ... to najeżdżacie na zakładkę o mnie (rozwijają się Wam dodatkowe opcje, klikacie na odchudzanie i macie tam wszystko związane z odchudzaniem, o czym pisałam.

Jeśli interesują Was recenzje, najeżdżacie na zakładkę recenzję i po kliknięciu jej wyświetlą Wam się wszystkie recenzje, jeśli interesują Was konkretne recenzje po najechaniu na zakładkę recenzje wyświetlą Wam się dodatkowe kategorie, przedmioty kuchenne są zarówno w kategorii inne jak i sprzęt.

Jeśli interesują Was posty dotyczące dbania o urodę, kosmetyków i wszystkiego co z tym związane, najeżdżacie na zakładkę Uroda i na nią klikacie, wyświetlą Wam się wszystkie posty z tym związane.

Jeśli interesują Was posty dotyczące gotowania i przepisy to najeżdżacie na zakładkę Gotowanie, to rozwiną Wam się dodatkowe kategorie i jeśli interesują Was wszystkie przepisy to najeżdżacie na zakładkę Przepisy, i po kliknięciu, wyświetlą Wam się wszystkie przepisy jakie dodałam na bloga, a jeśli interesują Was przepisy dietetyczne to najeżdżacie na zakładkę Dieta, wtedy pokażą Wam się wszystkie dietetyczne przepisy.

Poza tym na blogu są też inne kategorie, więc możecie pooglądać także inne rzeczy.
FB fanpage's pozostają wszystkie trzy, więc każdy kto lubi konkretne fb, będzie informowany tak jak do tej pory o nowościach na blogu w danej kategorii. 

NOWOŚCI!!:)

Nowością na blogu jest też możliwość wyszukiwania interesujących nas rzeczy, poprzez wyszukiwarkę po prawej stronie, na pasku bocznym bloga.

etykieta Sp - tą etykietą zostały oznaczone wszystkie sponsorowane posty.

You might also like- pod koniec każdego postu są małe okienka, są to proponowane posty znajdujące się na blogu, które mogą Was jeszcze zainteresować

Obserwatorzy - na bieżąco staram się dodawać nowe opcje do obserwowania, tak aby blogger nie był jedyną opcją obserwacji, wszystkie opcje znajdziecie na górze, pasku bocznym i na dole bloga,


Niebawem znikną wszystkie niepotrzebne rzeczy na blogu, zakładki wszystkie będą działać i będą uzupełnione, znikną stare zakładki dotyczące dawnego bloga, zmieni się nagłówek i zdjęcie w nim, oraz na bieżąco będę się starała ulepszać moją stronę :)

Mile widziane wszystkie uwagi, czy sugestie. Zwłaszcza, że jeszcze wszystko jest w trakcie "budowy"
I jak ?? myślicie, że to był dobry pomysł?? Że się to sprawdzi i będzie w końcu porządek, jak wszystko będzie w jednym miejscu, ale "rozdzielone" i poukładane ??

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale blog nie znika, wszystko co tu było jest od teraz na innej domenie poprostu i w trochę innej formie, wystarczy kliknąć na kategorię, uroda, odchudzanie lub przepisy albo dieta i będzie wyświetlało się tylko wszystko to co było tutaj :)

      Usuń

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)