Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Mega zapowiedź...!!!

 Witajcie, dziś chciałabym Wam zapowiedzieć recenzje jakie pojawią się w najbliższym czasie :)Ojjj... będzie się działo :)

Oto przyszła wspaniała paczka od Naturica.pl z kosmetykami BingoSpa :)

Muszę Wam powiedzieć, że ja jestem na maksa zakochana w kosmetykach BingoSpa i z pewnością się od nich uzależniłam :)(pozytywnie oczywiście)

Tym razem postawiłam na pielęgnację Twarzy i ułożyłam sobie swój komplet

Mega aktywny krem pielęgnacyjny (zdradzę Wam, że ma cudowny zapach) 
naturica.pl/p/1/217/blyskawicznie-regenerujacy-megaaktywny-krem-pielegnacyjny-bingo-spa.html

 Średni peeling błotny do twarzy

Maska błotna do twarzy 


Kosmetyk który mogłam sobie wybrać za artykuł o cellulicie:) - Oczywiście kosmetyk do walki z cellulitem :) - Byłam go strasznie ciekawa i już nie mogę się doczekać jak spędzę w nim najbliższe kilka tygodni :)


Koncentrat cynamonowo- kofeinowy

A poza twarzą i dalszą walką z cellulitem planuję też na maksa poprawić stan moich włosów !! Spędzam teraz dużo czasu w salonie fryzjerskim więc to zobowiązuje, żeby moje włosy były w dobrej kondycji :) a już niebawem może nawet jakieś cięcie (ale nie takie ostre z pewnością ;) )

Maska do włosów z ekstraktem z drożdży :


I jeszcze coś co jest niezbędne w każdej damskiej łazience :

Żel do higieny intymnej 

Cudowne opakowania i zapachy :) po raz kolejny jestem zachwycona :) od dziś zaczynam testowanie a o efektach i recenzje już niebawem :) czekajcie cierpliwie:)


Serdecznie dziękuję Pani Uli z Naturica.pl za możliwość dalszej współpracy :) mam nadzieję, że nadal będzie równie miło jak do tej pory :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślicznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad ... :)